Informatii Livrare
Costurile de transport
Daca ai ales sa ridici comanda de la sediul nostru din Splaiul Unirii nr. 96, Bucuresti – Romania, costurile de transport sunt 0.
Daca ai ales sa-ti livram produsul, costurile de livrare variaza in functie de greutatea coletului sau volum.
Transport
Livrarea catre CLIENT a produselor achizitionate este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid prelucreaza datele cu caracter personal ale CLIENTULUI EXOTIQUE, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acesta prin intermediul website-ului sau direct din unul din magazinele EXOTIQUE, dar numai cu respectarea Intocmai a prezentului document „Termeni si Conditii” EXOTIQUE.
Firmele de curierat rapid si eventual tertii parteneri ai acestora, mandatati pentru Indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale CLIENTILOR EXOTIQUE, sunt obligati la respectarea Intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document „Termeni si Conditii” EXOTIQUE. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta CLIENTII EXOTIQUE prin orice mijloc de comunicare (email, telefon, sms), In limitele si In scopul prevazut In acest articol.
Livrarea se va realiza In maxim 5 zile lucratoare. In cazul In care produsul va fi livrat cu depasirea termenului mentionat, EXOTIQUE va informa CLIENTUL In scris, prin email. In acest caz, CLIENTUL poate renunta In scris la comanda. Daca plata a fost efectuata prealabil livrarii, atunci suma platita va fi rambursata In totalitate, conform legii, In termen de 5 zile lucratoare de la data renuntarii.
Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre CURIER la livrarea produselor comandate (la care sunt anexate Factura, Chitanta si Certificatul de Garantie), ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, CLIENTUL va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare CLIENTUL recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor (in cazul in care produsul nu a fost deteriorat in timpul livrarii) sunt mai mari decat cele de livrare si sunt suportate in intregime de catre client.